Grupa fischer zdobyła nagrodę German Brand Award 2020 w aż pięciu kategoriach, w tym złotą nagrodę w kategorii Social Media. Doceniono nową gamę NO TOOLS, JUST HANDS, eventy fischer TourTruck oraz kampanię dedykowaną nowym śrubom do betonu. Jury odznaczyło firmę fischer tytułem jednej z najlepszych marek w branży „Building & Elements”.

Marc-Sven Mengis, dyrektor generalny firmy fischer (w środku), a także Jens Zimmerlin, dyrektor ds. Zarządzania produktami chemicznymi w firmie fischer (po lewej) oraz Volker Amann, dyrektor działu marketingu międzynarodowego w firmie fischer (po prawej), podczas gali German Brand Award, prezentujący jabardziej prestiżową złotą statuetkę w kategorii Media społecznościowe. Zdjęcie: fischer
Wartości korporacyjne, takie jak nowoczesność i dynamizm, jasno wynikają z prowadzonej komunikacji; tak samo jak aspekt marki fischer, prowadzący do znaczących więzi emocjonalnych z brandem.
Jury konkursowe uzasadniając swój wybór

























